nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:



»Po naših občutkih in podatkih kaže Total tedna zelo pozitivno podobo med bralci, za konkretne rezultate in predvsem primerjavo z drugimi brezplačniki in tiskanimi mediji pa je treba počakati na rezultate raziskave branosti, saj je ta za zdaj edini relevantni kazalnik,« je pojasnil, medijski analitik in raziskovalec v podjetju Media Polis, ki se med drugim ukvarja z zakupom medijskega prostora. Raziskave branosti so za podjetja pri načrtovanju oglaševanja nepogrešljive, prav tako ciljna skupina posameznega brezplačnika in specializiranost oglaševalca, vendar meni, da so ti že »prepoznali možnosti za oglaševanje, ki jih omogočajo brezplačniki«.

Total tedna je po besedah direktorja medijskih raziskav v Valiconu Andraža vstopil »na novi, a med bralci že uveljavljeni trg, zato njegov vpliv na razvoj medijskega trga ni bistven, utrjuje pa kategorijo brezplačnikov«.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA