nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:
Tarantinu z vsakim novim filmom očitajo naraščajočo ambicioznost, megalomanijo ter pretirano poigravanje s popkulturnimi fenomeni, s poudarkom na pervertiranju in karikiranju njemu ljubih podžanrov. Ob filmu Smrtno varen je poanta na mestu; ljubiteljski fetišizem do akcijskih ekstravaganc z jeznimi dekleti v glavnih vlogah, ter kontrakulturnih klasik, ki so med drugim tematizirale »razmerje« med človekom in avtomobilom in ki so jih nesmrtnosti zapisali režiserji, kot so C. Sarafian, H. B. Halicki ali Hellman, je malce neokusen, ko pomislimo, da je Tarantino, skupaj s kolegom, za hommage poceni eksploataciji sedemdesetih zapravil več kot 50 milijonov dolarjev.
Tarantinova polovica filmskega dvojčka, ki sta ga z v posvetilo smrdljivim, zakotnim, tretjerazrednim urbanim kinodvoranam sedemdesetih let poimenovala Grindhouse, se veliko lepše gleda, če odmislimo ves cirkus ob za množične medije sproduciranih zgodbah o njuni ljubezni do "grindhouse" estetike, osebnih
izkušnjah in drugih promocijskih konstruktih, ki projektu pred premiero povečujejo gledanost.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani