nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Slabo poznavanje njihovih pravic ter obveznosti ponudnikov blaga in storitev je, kot ugotavljajo, najpogostejši vzrok sporov, v PIP-u pa so prepričani, da s svetovanjem prispevajo k večji pravni varnosti potrošnikov.

Po besedah ‒urova, direktorja Zavoda PIP, obsega svetovanje, ki poteka osebno (v enotah v Mariboru, Murski in na Ptuju) ter po telefonu in elektronski pošti, zlasti pojasnjevanje predpisov in postopkov uveljavljanja pravic potrošnikov, pomoč pri reševanju konkretnih primerov, posredovanje pri ponudnikih blaga in storitev ter odstopanje zadev v reševanje pristojnim organom. »Še zlasti nas veseli, da so se naša posredovanja izkazala za uspešna,« je dejal ‒urov in dodal, da trgovci in ponudniki raznih storitev (veliko pritožb se nanaša na delo obrtnikov in poleti tudi turističnih agencij) v primeru njihovega posredovanja kažejo večjo pripravljenost za rešitev potrošniškega spora.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA