nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

V resnici pa lahko vsak vzgojitelj in učitelj pove, da kurikul skupaj z didaktičnimi postopki, organizacijskimi in kadrovskimi ter materialnimi pogoji učinkuje na vsakega otroka in učenca različno že zato, ker ti prihajajo iz različnih socialnih in kulturnih okolij, ker imajo različno razvite zmožnosti do trenutka, ko se vključijo v vzgojno-izobraževalni proces. Zato zelo pogosto v vzgoji in izobraževanju uporabljamo pojme, kot sta notranja diferenciacija in individualizacija, kar preprosto pomeni, da enemu učencu naložimo breme, ki ga je zmožen v tistem trenutku nesti, ne več ne manj, ob tem pa vemo, kakšen je minimalni paket znanja in veščin, ki pa ga iz šole mora odnesti.

Misliti pa je treba tudi na to, da otrok ni fragmentirano bitje, podrejeno posameznim predmetom ali področjem iz kurikula, temveč je to človek, čigar razvojna, socialna in čustvena komponenta močno vplivajo na to, kako učinkovit bo kurikul pri njem.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA