nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:
Na te konkretnosti se je odzval tudi evropski tisk, ki poroča o »bitki managerjev z Streeta zoper tisk ZDA«. In opozarja na nevarnost, da trg, na katerem morajo danes tekmovati nacionalni časopisi, ne bo več omogočal uresničevanja dveh temeljnih zahtev, ki jima je bil kakovostni tisk doslej še nekako kos: na eni strani zagotavljanje relevantnih informacij in odgovorno komentiranje dogodkov, vsakodnevna skrb tako za izobraževanje in omiko kot za kakovostno kratkočasenje bralcev, na drugi strani pa - kajpada - prizadevanje za ustrezen dobiček lastnikov.
Pa vendar, ali niso visoki dobički časopisne industrije, ki se povsem prepušča toku bralskih zahtev - ali takšne zahteve celo spodbuja? -, pač potrditev, da takšen tisk bolje zadovoljuje želje bralcev?
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani