nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:
V pojasnilo g. na njegovo trditev, da se Slovenska oglaševalska zbornica ukvarja »predvsem s kreativnim festivalom, ne pa tudi z urejanjem trga« v članku »Naj bi čakali privatizacijo?«, ki je bil objavljen v časopisu Delo, 26. junija 2007.
Pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) potekajo številni projekti, ki bistveno prispevajo k primerljivi razvitosti slovenskega medijskega trga z razvitimi trgi EU: Nacionalna raziskava branosti (NRB), ki zagotavlja valutne podatke o branosti tiskanih medijev ter druge podatke o medijski potrošnji; Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS), ki zagotavlja valutne podatke o dosegih spletnih strani; ter projekt Revidirane prodane naklade tiskanih medijev (RPN) ki zagotavlja podatke o prodanih in drugih nakladah.
Sicer pa SOZ za doseganje visokih oglaševalskih standardov in uveljavljanje etike v oglaševanju skrbi z različnimi oblikami podpore vsem v proces tržnega komuniciranja vključenim udeležencem.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani