nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

»Do konca oktobra moramo znamko implementirati, kako se bo uveljavljala, pa bo odvisno predvsem od tistih, ki jo bodo uporabljali,« je dejal. V tem času bodo pripravili tudi priročnik s pojasnili za »uporabo« znamke - dejstvo je, da bo ta za različna področja (gospodarstvo, šport ...) različna, je dodal.

Slovenija zagotovo potrebuje celovito predstavitveno podobo, ki bo povečala njeno prepoznavnost v tujini oziroma predvsem to, kaj smo in kaj sporočamo, je povzel, direktor direktorata za turizem na ministrstvu za gospodarstvo, ki je tudi nanizal cilje projekta: »Opredelitev modela gradnje oziroma vzpostavitve tržne znamke Slovenije, pridobitev elementov identitete Slovenije kot znamke, opredelitev modela distribucije oziroma implementacije znamke na vseh področjih, pridobitev komunikacijske strategije znamke, opredelitev sredstev, s katerimi se bo znamka uresničevala na vseh področjih, in implementacija ter upravljanje znamke.«



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA