nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:



Znana pa sta že oglaševalec leta Honda in medijska osebnost leta Tsuneo Watanabe, predsednik in glavni urednik v japonskem medijskem holdingu Yomiuri Shimbun. Nagrado si je Watanabe, eminentna osebnost svetovne medijske industrije, zaslužil z uspešnim vodenjem holdinga, ki ima v lasti celo vrsto tiskanih medijev, med njegovimi dejavnostmi pa so tudi založništvo knjig, televizijska, radijska, filmska in videoprodukcija, potovalne agencije, poslovna šola in šport. Yomiuri Shimbun med drugim izdaja 133 let star, vodilni japonski dnevnik Yomiuri Shimbun, z naklado 14 milijonov izvodov, najvišjo na svetu.

»Zgodovinsko je festival Cannes Lions pri podeljevanju te prestižne in pomembne nagrade gledal na Zahod.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA