nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Najbrž se je v tem obdobju stkala skoraj čustvena vez, ki ga še danes povezuje z avtomobilsko znamko Citroën, za katero že debela tri desetletja snuje oglaševalske kampanje, o tem pa je napisal celo knjigo. V njegovi uspešni oglaševalski karieri se jih je nabrala deseterica, na vrhove lestvic največje branosti se je leta 1979 zavihtel z Ne dites pas a ma mère que je suis dans la publicité me croit pianiste dans un bordel (Ne povejte mami, da delam v oglaševanju; ona misli, da sem pianist v javni hiši). Kdo ve, morebiti gredo zasluge za to, da je postala uspešnica, tudi sijajnemu naslovu - nikakor pa ne gre oporekati jezikovni gibkosti in izvirnosti njegovega sloga pisanja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA