nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

»Skrbno pazimo, da porabimo čim manj denarja in da ga dobimo čim več,« pravi van Erven in dodaja, da je temelj sponzorskega sodelovanja v resnici zasnovan na medijski, oglasno ekvivalentni vidnosti sponzorja. Life je nedvomno izjemno zanimiv za medije, ne nazadnje tudi zato, ker se ga udeležujejo znane filmske igralke (Sharon se je plesa letos udeležila že drugič zapored), manekenke, ki so ovekovečene na posebni poštni znamki Life (letos je bila to Auermann, lani Naomi Campbell, pred njo Klum), glasbeniki, modni oblikovalci ... Povpraševanje po novinarskih akreditacijah je znatno večje od števila 500 vstopnic, kolikor jih je namenjeno za predstavnike medijske sile.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA