nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Za povrh bo treba še usklajevati gradnjo nacionalnih odsekov, da ne bi prišlo do ozkih prometnih grl, kar pomeni, da bodo morale države, ki se otepajo s finančnimi problemi, pravočasno najti sredstva za »dohitevanje« sosed, ki imajo dovolj denarja za drage naložbe, ali pa ga - preprosto - potrebujejo manj.

Nekaj bo resda kanilo iz bruseljskih skladov, predvsem kohezijskega - ta je novinkam v Uniji ter Portugalski, Španiji in Grčiji na voljo prav za infrastrukturne projekte - a tudi iz strukturnih mehanizmov, pri financiranju pa bi se lahko oprli tudi na javno-zasebno partnerstvo, nekaj denarja se bo nateklo po direktivi o evronalepki in - ne nazadnje - »lahko upamo v prijazno revizijo proračuna skupnosti leta 2009 ter radodarnejši proračun v obdobju 2014-2020«. A vse to ne zagotavlja pravšnjega odgovora za finančna bremena, ki »ostajajo na plečih držav«, je peščici povabljenih novinarjev zatrdil Paolo, za katerega je gradnja čezevropskih prometnic »učinkovit način za okrepitev kohezije v Uniji«, železnice pa bodo pripomogle tudi k izpolnjevanju drugih ciljev, kot je zmanjševanje energetskih stroškov transporta in emisije CO2 v ozračje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA