nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Ravno to sta značilnosti, ki poleg njegovega celovitega razmišljanja odlikujeta nagrajenca,« je zapisano v obrazložitvi nagrade, ki jo je letos prvič podelilo DMS z namenom, da izpostavi tiste posameznike, ki pomembno vplivajo na trženje in poudarjajo predvsem interdisciplinarnost in poslovno učinkovitost marketinga. Za letošnji naziv se je potegovalo sedem nominirancev, trije, poleg še Petek iz Belinke in iz Droga Kolinska, so se uvrstili v končni izbor, za zmagovalca pa je poleg članov DMS glasovalo še 90 posameznikov, akademikov in praktikov marketinga.

Nagradi marketinški up - tudi to priznanje podeljuje DMS - pa sta dobila za najboljše magistrsko delo v minulem letu, ki je pod naslovom »Efficiency Pricing Policy in Group: The Case of Durables« predstavila temo, ki v slovenskem prostoru še ni bila celostno obravnavana, tj. cenovno promoviranje trajnih dobrin.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA