nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Skupna prodaja petih najpomembnejših slovenskih dnevnih časopisov (Novice, Delo, Dnevnik, Večer in Finance) je sicer v prvem četrtletju 2007 upadla za 3300 izvodov glede na zadnji lanski kvartal, a očitno vsem dovolj enakomerno, tako da so tržni deleži ostali skorajda povsem nespremenjeni (če jih ne merimo ravno v stotinkah odstotka). Novice, še vedno daleč najbolj prodajani slovenski dnevni časopis, so izgubile 550 izvodov, Delo kot še vedno daleč najbolj nakladni resni časopis 1250 izvodov, Dnevnik okrog 500, Večer 700 in Finance 300 izvodov; kot rečeno, to za tržne deleže ni pomembno, ker so padci glede na začetno velikost naklad približno enaki, tako da Novice ohranjajo dobrih 34 odstotkov tržnega deleža, Delo okrog 25, Dnevnik 19, Večer 17 in Finance nekaj manj kot petodstotni tržni delež. Za Delo, d. d., to pomeni, da imata njegova dnevnika na tem segmentu trga še naprej trden 59-odstotni delež, ki se bo, kot kaže, ohranil tudi v drugem četrtletju letos.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA