nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:



Ljubljana - Sodeč po podatkih o revidiranih prodanih nakladah (RPN) slovenskih časopisov in revij za prvo letošnje četrtletje, ki jih je včeraj objavila Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), je založniška hiša Delo še utrdila svoj tržni delež oziroma položaj (daleč) najmočnejše časopisne hiše v Sloveniji. Delova dnevnika, Slovenske novice in Delo, namreč dosegata 59,19-odstotni tržni delež, kar je še sedem stotink več kot v četrtletju pred tem. Skupna prodaja petih najpomembnejših slovenskih dnevnih časopisov (Novice, Delo, Dnevnik, Večer in Finance) je sicer v prvem četrtletju 2007 upadla za 3300 izvodov glede na zadnji lanski kvartal, a očitno vsem dovolj enakomerno, tako da so tržni deleži ostali skorajda povsem nespremenjeni (če jih ne merimo ravno v stotinkah odstotka).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA