nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Uspešne družbe poznajo moč blagovnih znamk in strateško upravljajo z njimi, saj se zavedajo, da se blagovne znamke lahko gradi, prodaja in kupuje na podoben način kot bolj otipljive oblike premoženj (nepremičnine, oprema ...), okoli katerih se je tradicionalno spletal posel.

Vrednost blagovnih znamk pomembno vpliva na finančni položaj podjetij tudi pri prodaji, prevzemih, kotiranju na borzi ...
Pri vrednotenju blagovnih znamk se postavljata dve ključni vprašanji: s kakšno metodologijo izmeriti nekaj relativno neotipljivega, kot je blagovna znamka, in kako je uspešnim blagovnim znamkam uspelo prepričati ne le potrošnike, temveč tudi finančne in marketinško javnost ter vlagatelje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA