nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Po izidu zadnjega albuma z naslovom pri matični londonski založbi Mute Records oktobra lani, ki je nastal v sodelovanju z duom Silence ( in), se je skupina Laibach, mednarodno najuspešnejša slovenska glasbena blagovna znamka popularne kulture, odpravila na evropsko turnejo (nastopili so v skoraj vseh večjih mestih od Skandinavije do Peloponeza in od Velike Britanije do Turčije), pred njimi pa je še ducat koncertov in festivalov.

Po dveh ogrevalnih koncertih v rodnih Trbovljah (na fotografiji) marca letos so svoj zadnji koncertni program in album predstavili tudi sinoči v polni dvorani Križank. Album je interpretacija dvanajstih nacionalnih himen, zanimalo pa jih je predvsem, »zakaj se cele nacije iz generacije v generacijo čustveno identificirajo z njimi, zakaj se ob njih ljudje grabijo za srce in zraven po možnosti okamenijo; kaj je tisto, kar dela himne tako strahospoštljive in večno 'popularne'«.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA