nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:
Pravzaprav nenehno isto: uprizarja temeljne fantazme, fantazmatske mite, konstrukte, na katerih temelji naša nacionalna identifikacija, vendar tako, da nam skozi celo vrsto potujitvenih postopkov (...) omogoči zavzeti distanco do njih.« In če navedemo zgolj en tuji teoretski premislek, nemška teoretičarka in kustosinja Inke Arns tudi po strategijah Neue Slowenische (v ta kontekst sodi tudi omenjeni plakat) izpelje koncept subverzivne afirmacije, ki označuje strategijo tistih umetnikov ali umetniških gibanj, ki s pretirano afirmacijo ali identifikacijo z določeno situacijo ali politiko pokažejo na problematičnost te iste situacije ali politike, kar deluje bolj subverzivno kot distanciran kritični pogled nanje.
Vprašanje, ki ga poraja zgodba s plakatno afero pa je, ali so časi, ko je plakat lahko mobiliziral tako široko populacijo, nepreklicno minili?
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani