nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:
Festival, na katerem se srečujejo in tekmujejo mladi kreativci do 30 let, prijaviteljem poleg možnosti prijave del v dvanajstih tekmovalnih kategorijah s področja tiska, filma, interaktivnih ali eksperimentalnih medijev, ponuja tudi izzive v obliki šestih kreativnih razpisov.
Letošnji razpisi zavzemajo širok spekter področij; od klasičnega oglaševanja blagovne znamke (Barcaffe, ki želi najti način, kako se predstaviti kot znamka, privlačna za mlade) preko družbeno usmerjenega oglaševanja (razpis Europlakata za oglas, ki poziva k obisku kulturnih institucij v mestu in razpis Večera ter MKC Kible, s katerim se išče najboljši predlog za logotip mesta Maribor kot evropske prestolnice kulture), samopromocije (razpis Itak-Mobitel) in možnosti prostega kreativnega izražanja, ki jih ponuja svetovni splet (razpis Sonce.net za spletno aplikacijo, kakor koli povezano s soncem) do grafitov (razpis Koloseja Maribor, katerega zmagovalci bodo trajno okrasili garaže kino centra s svojimi
risbami.
Najbolj izvirno idejo, ki si bo prislužila veliko nagrado, bo letos izbirala šestčlanska mednarodna žirija.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani