nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Festival, na katerem se srečujejo in tekmujejo mladi kreativci do 30 let, prijaviteljem poleg možnosti prijave del v dvanajstih tekmovalnih kategorijah s področja tiska, filma, interaktivnih ali eksperimentalnih medijev, ponuja tudi izzive v obliki šestih kreativnih razpisov.

Letošnji razpisi zavzemajo širok spekter področij; od klasičnega oglaševanja blagovne znamke (Barcaffe, ki želi najti način, kako se predstaviti kot znamka, privlačna za mlade) preko družbeno usmerjenega oglaševanja (razpis Europlakata za oglas, ki poziva k obisku kulturnih institucij v mestu in razpis Večera ter MKC Kible, s katerim se išče najboljši predlog za logotip mesta Maribor kot evropske prestolnice kulture), samopromocije (razpis Itak-Mobitel) in možnosti prostega kreativnega izražanja, ki jih ponuja svetovni splet (razpis Sonce.net za spletno aplikacijo, kakor koli povezano s soncem) do grafitov (razpis Koloseja Maribor, katerega zmagovalci bodo trajno okrasili garaže kino centra s svojimi risbami.

Najbolj izvirno idejo, ki si bo prislužila veliko nagrado, bo letos izbirala šestčlanska mednarodna žirija.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA