nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Informacijski vpliv interneta je zato močno precenjen, saj za informacijskega potrošnika ni pomembno le število »medijskih kanalov« (posameznih televizijskih postaj, časopisov ali blogov) in njihov doseg, ampak predvsem njihova lastniška in vsebinska raznolikost. Če nekaj sto časopisov, ki jih izdaja eno medijsko podjetje, složno podpira ameriško posredovanje v Iraku, ne moremo govoriti o mnenjski in medijski pluralnosti, ampak o mogočnih mnenjskih megafonih, s katerimi ne more enakovredno tekmovati noben neodvisen internetni medij ali osamljen bloger.

Spletni projekti tradicionalnih (medijskih) ustanov zato prinašajo zgolj nove medijske kanale, ne pa tudi novih glasov, ki bi prispevali k pluralnosti medijskega prostora.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA