nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:
Slovensko vinarstvo se srečuje z generacijskim premikom, tako se po zaslugi mladih, ki so bolj prodajno, marketinško naravnani, preusmerja od proizvodne naravnanosti k panogi, ki se spretno odziva na spremembe mode in zahtev trga, ugotavlja direktor Slovenske vinske družbe (SVD).
Cilj je torej, kot pravi direktor družbe, ki s 30 milijoni litrov vina pokriva dobro polovico evidentirane slovenske tržne pridelave, priti bliže, mu narediti izbiro vina preprostejšo, manj stigmatizirano, z manj miti in legendami doseči mlajše odrasle pivce. Odločitev, da bodo zagovarjali zmerno redno rabo, je po besedah, v duhu usmeritve v evropskih vinogradniških in vinarskih krogih, da se bodo kot panoga vedli odgovorno in se tako poskušali izogniti vsem tegobam, »ki se zgrinjajo na vino«.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani