nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Prav nanje namreč v zadnjem obdobju z marketinško naravnanimi sprožilnimi mehanizmi cilja tobačna industrija, odločena, da prilagodljiv »material«, kakršnega v najstniškem obdobju in iskanju vzorov drugačnosti lahko predstavljajo mladi, izoblikuje po svoji meri. S prodajanjem lažnega imidža in s poskusi, da bi prikrili ali prevrednotili podatke, po katerih kajenje dokazano povzroča odvisnost in resne, neozdravljive bolezni.

In medtem ko po eni strani opažamo vse večji upad kadilcev med odraslimi (posledica ozaveščenosti v skrbi za zdravje, ko to v določenem obdobju začne odpovedovati prav zavoljo posledic tobačnega dima), osupljivo naraščanje kajenja med ženskami (zaverovanost v utvare, da cigareta uspešno pomaga pri ohranjanju vitke, navidezno vitalne postave) in skrb zbujajoče povečevanje deleža kadilcev med mladimi (posledica ciljanih marketinških prijemov, ki prodajajo zlagano vizijo uspeha), po drugi strani prihaja do pomembnega preobrata.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA