nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:



A pravi namen torkovega performansa je, kakopak, komercialen. Hitrostni rekord, o katerem so poročali vsi svetovni mediji, je najboljši možen reklamni oglas za proizvajalca Alstom, obenem pa za tehnologijo hitrih vlakov, ki bo v v kratkem praznovala 30-letnico obstoja. »Pomembno je poudariti, da je bila tehnologija TGV, ki jo je pred tremi desetletji začel uvajati SNCF, že tedaj naravnana v prihodnost,« je slovesni dogodek komentiral Guillaume Pépy, eden od odgovornih pri SNCF, ki ga navaja Libération. Alstom je TGV pred nedavnim prodal v Južno Korejo, dobiček pa si obeta tudi od prodaje v Južno Ameriko in obenem tipa severnoameriški trg. Alstomova glavna tekmeca sta japonski šinkansen, ki ga proizvajajo Kawasaki Heavy Industries, Hitachi in Nippon Sharyo, ter nemški ICE (InterCityExpress), ki ga izdelujejo v konzorciju s Siemensom na čelu.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA