nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Nekateri izmed teh filmov sodijo v t. i. Blitzev paket, za katerega Pro Plus trdi, da ga je nacionalka zavestno preplačala, s tem pa naj ne bi oškodovala le javnih sredstev, ampak tudi komercialne televizije.

Zakon o medijih v 1. odstavku 94. člena nacionalki zelo jasno prepoveduje prekinjanje celovečernih filmov z oglasi: »RTV Slovenija ne sme prekinjati radijskih in televizijskih programskih enot, kot so na primer radijske igre in druge oblike režiranih radijskih oddaj, radiofonski eseji, celovečerni filmi ter televizijski filmi (razen serijskih filmov, nanizank in razvedrilnih oddaj), in oddaj, ki imajo kulturni, umetniški, znanstveni ali izobraževalni značaj, s predvajanjem oglaševalskih vsebin, in sicer ne glede na dolžino trajanja posamezne programske enote iz tega člena.«
Kako torej, da so se kljub zakonskim določilom odločili, da filmski program oglašujejo na omenjeni način?



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA