nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Med Nemčijo in Francijo bodo začele voziti tudi pri Siemensu izdelane kompozicije Inter City Expressa (ICE3) Bahn, kar bo prav tako premiera, kajti edini vlak, ki prečka mejno reko, je francoski Corail, kjer pa se posadki na nemški strani zamenjata. Tako francoski (TGV) kot nemški (ICE3) vlaki bodo vozili z rekordno komercialno hitrostjo 320 km/h, kar bo pot iz Pariza v Stuttgart, ki se zdaj vleče šest ur, skrajšalo na tri ure in 40 minut, Frankfurt bo od francoske prestolnice oddaljen le še tri ure in 45 minut (doslej 6 ur in 10 minut), do Münchna pa bo za zdaj treba potrpeti šest ur, kar je še vedno bolje od sedanjih dobrih osmih ur vožnje. Potniki, za zdaj v nemških kompozicijah, bodo lahko uživali precejšnje udobje, od električnih vtičnic, avdiosistema z možnostjo izbiranja glasbenih posnetkov kot na letalih, na voljo jim bodo posebni ojačevalci signalov za mobilne telefone, ekran z informacijami o poti in hitrosti vožnje, na mednarodnih programih pa bodo potniki v prvem razredu z vozovnico kupili tudi obrok hrane, preostali pa se bodo morali potruditi do jedilnih vagonov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA