nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:



»Za tiskovno konferenco smo najeli večjo dvorano - s 120 sedeži; glede na to, da Slovenija prihodnje leto predseduje EU, pričakujemo precejšnje zanimanje novinarjev zanjo,« je povedal. STO je sicer za letos precej prenovila trženjsko strategijo za nemški trg: danes uradno odhaja s predstavništva STO v Münchnu njegov dolgoletni vodja, odnose z javnostmi v Nemčiji je STO predal novemu partnerju, »agenciji CMC po priporočilu nemške turistične organizacije, za katero jih že pripravlja«, je pojasnil; tako recimo obiski nemških novinarjev v Sloveniji ne bodo več vsebinsko splošni, ampak ožje profilirani, je dodal. V začetku pomladi začenja STO v Münchnu in Frankfurtu (in ne v Düsseldorfu, kot je bilo sprva predvideno - vzhodnoevropska letalska družba WizzAir namreč v kratkem ne bo začela leteti med Ljubljano in Nemčijo, kot je bilo načrtovano) množično oglaševanje na jumbo plakatih. Za oglaševanje v Nemčiji ima letos veliko višji proračun od dosedanjih, ki niso bili višji od 100.000 evrov; letošnji je 180.000 evrov, je še povedal.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA