nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:



Vse premalo se zavedamo, da primarni in prevladujoči problem sodobnega šolskega učnega načrtovanja ni, niti pri nas niti drugod po svetu, kako poučevati, ampak kaj, koliko in zakaj. V tem pogledu, pri določanju šolske učne zahtevnosti, pa ima dominantno pozicijo učnostorilnostni prag, ki mu pravimo v didaktiki minimalna učna norma in pomeni najnižjo pozitivno oceno. Iz tega spoznanja pa sledi za marsikoga »krivoversko« vprašanje: kakšne bi bile posledice, če bi opustili v naših osnovnih in srednjih šolah sedanje anahronistično in kontraproduktivno učnostorilnostno seciranje učencev na štiri pozitivne ocene in bi ocenjevanje učencev posodobili z naslednjo tristopenjsko šolsko ocenjevalno lestvico:



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA