nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Ne gre za navajenost ali morda za nepoznavanje nekaterih novejših teorij, npr. Gardnerjeve teorije več inteligentnosti, temveč za nujno razumevanje otrokovega razvoja in učenja v šolskem kontekstu, ki je veliko celovitejši in tudi specifičen v posameznih kulturnih okoljih. V strokovnih krogih se v zadnjih desetih, petnajstih letih veliko govori o posebnih nadarjenostih otrok na tem ali onem področju, kar je prav, a spodbujanje morebitnih specifičnih nadarjenosti ne bi smelo v času obveznega izobraževanja odriniti na stranski tir širine znanja, ki jo otrok pridobiva z učenjem v šoli.

Ministrstvo za šolstvo bo moralo tudi pojasniti, kaj bi pomenila opustitev učenčevega splošnega uspeha v povezavi s prehodi učencev ali dijakov na višjo stopnjo izobraževanja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA