nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Hkrati se s konkurenti borimo za preostale deleže časopisnega trga in po teh sklepamo, kaj bralstvo od nas želi in pričakuje.

Časopis Delo in podjetje, ki ta osrednji slovenski dnevni časopis izdaja, sta bila v preteklih dveh letih v središču javnega zanimanja; tolikšne obravnave, kritičnega pogleda, tudi kampanje ni bil nikoli deležen noben časopisni medij (od vseh medijev le javna RTV).
Od daleč se je vsem, ustvarjalcem in konzumentom tega časopisa, zdelo, da so pretresi zadnjih let (spremembe na vseh ravneh, od lastniške do upravne in uredniške) zadeli v samo bistvo časopisa, v njegovo naklado, doseg in poslovni izid; odhodi nekaterih kadrov, krepitev konkurence in njihove nove izdaje pa so ta vtis krepili.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA