nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Rezultati, spodbudni zlasti za Delovo hišo oziroma oba njena dnevnika (zlasti Delo, trend vzpona Novic je bolj ali manj stalnica zadnjih let), namreč v novo luč postavljajo hud medijski spopad zadnjega leta, v katerem se je zdelo, da konkurenčna medijska podjetja (zlasti Dnevnik) pridobivajo, Delo pa izgublja z leti pridobljene pozicije. Statistika je lahko zmuzljiva reč, a številke so k sreči neizprosne.

O trendih zadnjega časa samo na kratko: branost tiskanih izdelkov na splošno upada, naklade tudi, tako v Sloveniji kot na tujem; prihajajo nove generacije »bralcev«, ki se raje zbujajo z digitalnimi vsebinami in tehnologijami, ne pa s »starinskimi« časopisi, in nasploh opažamo, da mlajše generacije berejo manj.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA