nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:



»Otroke predvsem navajamo, da se začnejo pogovarjati. Mislim, da smo edina slovenska šola, ki je program zastavila tako široko,« je povedala njegova pobudnica in ravnateljica. Reasonerjev program - z njim se je seznanila, ko je skoraj 20 let delala z otroki z vedenjskimi motnjami - so pod okriljem Inštituta za razvijanje osebne kakovosti Ljubljana za učitelje, učence in starše dejavno izvajali dve leti, lani in letos pa poteka samo za učence s posameznimi mentorji, in sicer na petih ravneh: krepitev občutka varnosti (kako graditi zaupanje, kakšna so pravila), identitete (zavedanje lastnih sposobnosti, občutka, da si ljubljen, takšen, kakršen si), pripadnosti (da si član družine, skupine, medsebojna pomoč), smiselnost (da uresničiš zastavljene cilje, delo z nadarjenimi) in občutka sposobnosti (z načrtom za dosego cilja, s spodbudo, podporo in povratnimi informacijami učiteljev).

Če otrok nima pozitivnega občutka lastne vrednosti, se čuti ogroženega, ne verjame v uspeh, še preden se loti nalog, jih pusti, češ, »tega pa ne vem«, išče pomoč pri drugih in se sam noče potruditi.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA