nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:
Prva izmed ironičnih ugotovitev je, nadaljuje, da človek, ki se zazre v zrcalno folijo na Timeovi naslovnici, v njej ne vidi odseva vseh drugih, ki naj bi bili z njim v neposrednem odnosu, temveč vidi zrcalni odsev samega sebe. »Jaz«, ki prepozna samega sebe v srebrni foliji, je razdvojen, saj nikoli ni zgolj in samo tisti, kar se zrcali v spletnem ogledalu. »Marksisti in drugi kritično naravnani misleci radi poudarjajo, da je enakost, ki naj bi vladala v kiberprostoru, utopična, saj ne upošteva gmotnih neenakosti, kot so materialna preskrbljenost, položaj na družbeni lestvici, vpliv in moč - ali odsotnost obeh ipd.,« še zapiše, preden se poda na pot bolj poglobljene analize socialne interakcije in s tem povezane samopodobe, v katero vplete britanski oglas za pivo, opisan v uvodu.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani