nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:

Dnevnopolitičnim trendom podrejeni publicisti se žgočim istrskim temam praviloma raje izognejo ali jih hkrati posplošeno in partikularno (nerelevantni in nepomembni minorni dogodki) oziroma s pomočjo kazualističnih analogij ovijajo v celofan leporečne všečnosti, ter se tako elegantno izognejo soočenju s perečo krajevno ali regionalno problematiko. Takemu početju leporečnikov, ki jim mediji radi nasedejo, smo nekoč v obdobju »socrealizma« dejali »prodajanje megle«, danes, v tako imenovani demokratični eri pa ni nič drugače, spremenila se je zgolj terminologija.

Tovrstnim pastem plehke in površne publicistike se je vedno znal izogniti, sicer pa je med značilnimi stalnicami njegovega pisanja brezkompromisno iskanje resnice, ne samo v preteklih, temveč tudi v vseh pomembnejših recentnih slovensko-italijanskih odnosih na meddržavni oziroma regionalni primorsko-istrski ravni.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA