nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2007, poved v sobesedilu:



Obisk nekaterih ljubljanskih knjigarn je razkril, da imajo s tovrstno literaturo najbolje založene police v Konzorciju Mladinske knjige, kjer se je, ki skrbi za oddelek »turistike«, izkazala tudi z odličnim pregledom in poznavanjem ponudbe.

»Vodnikov imamo ogromno, od Lonely Planeta, Eye Witnessa, Rough , Foot Printa, Discoveryjevega Inside , Bradta do National Geographica in Outa. Ob tem pa preizkušamo tudi še bolj specializirane vodnike, da vidimo, ali bodo šli v prodajo in koliko: Cities of Imagination denimo, pa Culture Shock, ki popisuje navade in običaje itd. Michelinove izdaje so običajno bolj namenjene kulturnemu in zgodovinskemu pregledu, Blue pa umetnosti,« je Korelčeva na hitro naštela nekaj iz ponudbe nepogrešljivih zbirk za vsakega popotnika in poudarila, da kljub vsemu vsi najraje posegajo po Lonely Planetu.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA