nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:
Med ljubitelji gledališke umetnosti na Slovenskem velja dramski umetnik že nekaj zadnjih sezon za eno vodilnih in najbolj prepoznavnih igralskih osebnosti v kolektivu ljubljanske SNG Drame in našem sodobnem dramskem gledališču nasploh.
Zmagovitemu nizu nadvse zahtevnih in večinoma najviše ocenjenih vlog, od Jima v McPhersonovem Jezu (Borštnikova nagrada 2001), prek barona de Charlusa v Proust-Pinterjevem Iskanju izgubljenega časa (Borštnikova nagrada 2004), v Dostojevski-Korunovih Bratih Karamazovih (Borštnikova nagrada 2005), Talenjekova v Tadlovi igri Anywhere Out of This World, nastopajočega v tibetanskem misteriju Črimekundan, Seidune v-Jovanovićevem Alamutu in do Karenina v-Jovanovićevi Karenini, ki so bile vse na ogled v iztekajočem se letu (v sezoni 2005/6 je zaokrožil z njimi 112 nastopov), je spomladi navrgel še nepričakovani igralsko-animatorski debut s celostno marionetno oživitvijo Shakespearovega Hamleta v LG Ljubljana ter jeseni na matičnem odru
dodal še do popolnosti izmojstrenega Hofreiterja v Schnitzlerjevi Prostrani deželi in jedko tragikomičnega rentnika Champbourcyja v Labiche-Straußovem Šparovčku.
Suvereni kreator in kreiranec v enem je našim bralcem pred dvema letoma razkril, da mu je »najlepše, kadar pride v oblikovanju vloge do trenutka, ko kot lahko izstopi iz lika in z določene razdalje pogleda, denimo, kako se obnaša (Karamazov) ter ga vodi kot lutko natančno tja, kamor terja celo dejanje in ne samo njegova vloga«.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani