nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:



Zadnji podatki o obiskanosti slovenskih spletnih strani (MOSS) kažejo, da je Slovenija postala razmeroma običajen internetni trg, saj med najbolj obiskanimi stranmi prevladujejo iskalniki (Najdi.si, Matkurja), oglasniki in dražbe (.com, Avto.net) in tradicionalni mediji (24ur, Delo). Bolj zgovoren pa je podatek, česa v slovenskem kiberprostoru manjka: vsebin, ki jih ustvarjajo državljani za državljane. Preobilica blogov še ni ustoličila novih odmevnih glasov, obstoječih medijev ne ogrožajo novi internetni igralci, politični in gospodarski marketing nista dobila nobene resne protiuteži - kljub dejstvu, da država svoje državljane vse bolj očitno obravnava kot nepredvidljivo in nevarno telo, ki ga je treba nadzorovati, medije pa kot sredstvo za dosego tega cilja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA