nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:

Prav tako povezovanje s trgovci s tehničnim blagom ni predvideno pri razvoju tako imenovanih nemarket programov, ki jih želi Mercator do leta 2010 samostojno »razvijati z omogočanjem pozitivnih sinergij z market programom«. Strateške smernice Mercatorja najbolje povzema leto dni star nastopni govor ob imenovanju na položaj predsednika uprave: »Kljub ostri konkurenci želimo na domačem trgu ohraniti položaj največje trgovske družbe v Sloveniji ter s strateškimi povezavami in nadaljevanjem organske rasti postati vodilna trgovska veriga na trgih zunaj Slovenije.« je še v isti sapi dodal, da bodo razvojne aktivnosti Mercatorja usmerjene predvsem na trge Hrvaške, Srbije in Črne gore ter Bosne in Hercegovine, dolgoročno pa tudi v Romunijo, Albanijo, Makedonijo in Bolgarijo. Mercator ima po nedavni dokapitalizaciji vsako leto na voljo za naložbe v strateški razvoj od 130 do 150 milijonov evrov. Za nakup manj kot četrtine bi moral po sedanji ceni delnice na borzi odšteti skoraj polovico tega zneska, okrog 60 milijonov evrov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA