nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:

Gfk Gral-Iteo je preverjal učinkovitost oglaševanja s po približno dva tisoč telefonskimi anketami v Italiji, Nemčiji, in Veliki Britaniji, od 20. oktobra do 12. novembra letos.

Kot je razvidno iz poročila o raziskavi, je oglas za Slovenijo kot turistično državo prepoznalo po imenu 9,6 odstotka vprašanih, po opisu pa 9,5 odstotka; po imenu ga je prepoznalo največ Italijanov (13,5 odstotka) in najmanj (7,1 odstotka), po opisu pa največ Britancev (14,3 odstotka) in najmanj (5,1 odstotka).

Med gledalci CNN, ki ga je v zadnjega pol leta spremljalo skupaj 19,6 odstotka vprašanih (največ, 27,9 odstotka, iz Nemčije in najmanj, 11,7 odstotka, iz), si je oglas priklicalo po imenu 30,7 odstotka vprašanih, po opisu pa 33,1 odstotka (uvodoma zapisani odstotek se veže na to zadnje) - od tega 31 odstotkov oziroma 34,3 odstotka Britancev, 29,5 odstotka oziroma 31,5 odstotka Italijanov, 21,2 odstotka oziroma 25,1 odstotka Francozov ter daleč največ, 45,4 odstotka oziroma 46,2 odstotka.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA