nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:



Ko je bila ministrica za šolstvo gospa dr., prvi in doslej edini šolski minister z doktoratom iz pedagoških znanosti in še z dolgoletno neposredno šolsko učno prakso na vseh stopnjah šolskega sistema, ki se je ne da naučiti iz knjig, sem ji pisno predlagal reformo sedanje petstopenjske v tristopenjsko šolsko ocenjevalno lestvico, in to seveda ne z dekretom čez noč, ampak izključno samo na predhodnih znanstvenoraziskovalnih izsledkih. Predlagal sem ji raziskavo z naslovom: primerjalna analiza petstopenjske in tristopenjske ocenjevalne lestvice v sodobni slovenski osnovni in srednji šoli z naslednjo temeljno izhodiščno hipotezo: v sodobni digitalni informacijski družbi vseživljenjskega izobraževanja je tristopenjska ocenjevalna lestvica racionalno funkcionalna, ker je didaktično in šolskosistemsko vsestransko najoptimalnejša. Predlog sem še podrobno utemeljil z naslednjih vidikov: z zgodovinskim pregledom šolskega ocenjevanja, zakaj je postala petstopenjska šolska ocenjevalna lestvica anahronistična, torej v neskladju s sodobnimi posameznikovimi in družbenimi potrebami in zahtevami, temeljne prednosti tristopenjske šolske ocenjevalne lestvice in metodološko pot do tristopenjske šolske ocenjevalne lestvice.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA