nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:
Ko je bila ministrica za šolstvo gospa dr., prvi in doslej edini šolski minister z doktoratom iz pedagoških znanosti in še z dolgoletno neposredno šolsko učno prakso na vseh stopnjah šolskega sistema, ki se je ne da naučiti iz knjig, sem ji pisno predlagal reformo sedanje petstopenjske v tristopenjsko šolsko ocenjevalno lestvico, in to seveda ne z dekretom čez noč, ampak izključno samo na predhodnih znanstvenoraziskovalnih izsledkih. Predlagal sem ji raziskavo z naslovom: primerjalna analiza petstopenjske in tristopenjske ocenjevalne lestvice v sodobni slovenski osnovni in srednji šoli z naslednjo temeljno izhodiščno hipotezo: v sodobni digitalni informacijski družbi vseživljenjskega izobraževanja je tristopenjska ocenjevalna lestvica racionalno funkcionalna, ker je didaktično in šolskosistemsko vsestransko najoptimalnejša. Predlog sem še podrobno utemeljil z naslednjih vidikov: z zgodovinskim pregledom šolskega ocenjevanja, zakaj je postala petstopenjska šolska ocenjevalna
lestvica anahronistična, torej v neskladju s sodobnimi posameznikovimi in družbenimi potrebami in zahtevami, temeljne prednosti tristopenjske šolske ocenjevalne lestvice in metodološko pot do tristopenjske šolske ocenjevalne lestvice.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani