nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:

S tem je med drugim omogočeno podati nepristransko oceno moči vseh uporabljenih komunikacijskih kanalov ter posledično oceniti komunikacijske priložnosti, potenciale blagovne znamke, obenem pa se nam prvič ponuja možnost, da celovito ovrednotimo uspešnost oglaševalske akcije.

Tovrsten »insajderski« vpogled v uporabnost, značilnosti in pomen različnih pristopov pri uporabi najširšega nabora kanalov sporočanja je mogoč le ob podpori uveljavljene sodobne tehnologije in stalnega, sprotnega zajemanja panelista.
To omogoča upravljanje točk dotika, ki se izkažejo kot učinkovito orodje medijskih in oglaševalskih agencij, kot tudi menedžerjev blagovnih znamk ter trženjskih in medijskih strategov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA