nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:

Izvaja se s pomočjo internetnega modula, s katerim na preprost in igriv način povezujemo blagovne znamke in medije s tipičnimi osebami ter razkrivamo njihov življenjski slog.

Ključne prednosti takšnega »zajemanja« podatkov so v: 1. majhnih vzorcih, saj se zakonitosti jasno pokažejo že po 60-70 odgovorih, 2. hitro zbranih podatkih, ki so zaradi relativno počasnega spreminjanja zaznavanja znamk in medijev skozi čas uporabni dlje kot eno leto, 3. analizi podatkov, ki je hitra in razumljiva, saj so podatki prikazani v grafični obliki v zaznavnih zemljevidih, ki jasno kažejo razlike med znamkami, mediji in življenjskimi stili proučevanih predstavnikov neke populacije, ki so predstavljeni s slikami.


Najpomembnejše je, da se podatki lahko med seboj križajo, stične točke med znamkami, mediji in življenjskim stilom pa dajejo vpogled v najpomembnejše točke dotika med ciljno skupino in blagovno znamko.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA