nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:



Obe poti nas vodita do treh stičnih točk, in sicer med: 1. značilnostmi znamk in primernostjo medijev za komuniciranje znamke, 2. značilnostmi znamk ter osebnimi in vedenjskimi značilnostmi ciljnih skupin ter 3. osebnostjo ciljnih skupin, njihovo uporabo časa in njihovim zaznavanjem medijev.

Končni presek med temi točkami pokaže pot do optimalne točke dotika, ki ponudniku tržne znamke omogoča, da bo o znamki poslal sporočilo, ki bo prilagojeno pričakovanjem ciljne skupine.


Tako sporočilo bo ciljne sprejemnike navdušilo, saj ga bodo sprejeli takrat, ko ga pričakujejo, in v mediju, ki jim je v danem trenutku zaznavno najbliže - tako v smislu razpoloženja kot tudi relevantnosti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA