nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:
Slovenija se v Londonu predvidoma zadnjič predstavlja v »cvetlični obleki« - rožice, aktualni slovenski turistični simbol, naj bi namreč na uvodnem velikem turističnem dogodku v prihodnjem letu, na marčevski borzi v Berlinu, zamenjala nova logotip in slogan. Ta bosta uradno znana predvidoma ta petek, ko naj bi ju na tiskovni konferenci predstavil Urad vlade za informiranje () - pod njegovim okriljem je desetčlanska komisija dva meseca presojala idejne rešitve zanju, ki so prispele na javni natečaj urada. O logotipu in sloganu, iz katerega bo izšla nova blagovna znamka Slovenije, je za zdaj znano le, da naj bi ju v prihodnjih dveh do treh tednih obravnavala vlada, sicer pa pristojni o njuni vsebini molčijo; tako tudi, eden od članov komisije, včeraj v Londonu ni bil nič zgovoren.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani