nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:
V zadnjem desetletju se je s spoliranimi, produkcijsko baročnimi in filmski akademiji všečnimi projekti kontinuirano blamiral Scorsese, zdaj mu, kot vse kaže, sledi drugi severnoameriški auteur in kritiški ljubljenec, Atom Egoyan, čigar Gola resnica ne deluje toliko kot redefiniranje žanra (konkretno, filma noir), temveč kot redefiniranje (in razprodaja) lastnih filmskih in tematskih obsesij.
Drži, v Goli resnici najdemo Egoyanove stalnice, motive vojerizma in korupcije, fenomene relativnosti resnice, subjektivnosti spomina oziroma njegove nezanesljivosti, toda vse te konstante, ki so v preteklosti (in v posamičnih dozah) delovale prepričljivo, zvodenijo v ΄»spektakularni΄«, ΄»scenografsko bujni΄« in ΄»tehnično virtuozni΄« Goli resnici, produkcijsko najzahtevnejšem režiserjevem filmu doslej, zgodbi o priljubljenem televizijskem paru, Lannyju ( Bacon) in Vinceu Collinsu (Colin Firth), slovitih komikih, ki sta po skrivnostnem, nikoli pojasnjenem incidentu - smrti
hotelske sobarice - koncem petdesetih let sklenila skupno kariero in se poklicno razšla. Petnajst let pozneje, leta 1972, se mlada in ambiciozna novinarka Karen O'Connor (Alison Lohman) odloči raziskati skrivnostne okoliščine in v knjigi opisati ozadje nepojasnjenih dogodkov.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani