nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:
Po meni znanih primerjavah, kot so število ur pouka, število ur, ki jih učenci preživijo v šoli, število domačih nalog oziroma dela za šolo, starost, pri kateri otroci vstopajo v šolo, in rezultatih evalvacijskih študij in drugih ciljnih raziskav, ne moremo skleniti, da bi bili naši učenci bolj obremenjeni kot njihovi vrstniki v drugih državah, kot tudi ne, da so preveč obremenjeni. Prepričana pa sem, da bi se našlo še veliko drobnih rešitev, denimo raznoliki pristopi pri poučevanju, posredovanje povratnih informacij o domačih nalogah, sestava urnika, v katerem ni veliko »lukenj« za učence, individualna strokovna pomoč učencem, ko učenec ne zna ali ne more v znanju naprej, posredovanje informacij o tem, katere učbenike naj posamezne dni otroci nosijo v šolo, ustvarjanje ustreznega ozračja v razredu in na šoli, ki bi prispevali k zmanjšanju učenčevega doživljanja obremenitev v šoli.
Kako se v šoli in doma kažejo morebitne psihološke motnje
ali težave, ki so posledica obremenjenosti v šoli ali s šolo?
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani