nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:

Glavni razlogi za nezaupanje potrošnikov so skrbi glede varnosti plačevanja, možnostih vračila kupljenega blaga, varnosti osebnih podatkov in motečih oglasnih sporočil, je na včerajšnji predstavitvi kampanje, namenjene obveščanju potrošnikov (Pravice imate, uveljavite jih!), pojasnila Zupančičeva. Nezaupanje v internetne nakupe pa ni edina ovira, je opozoril, predstavnik spletne trgovine Emka: »V Sloveniji imamo dobre možnosti priklopa na internet, nekoliko bolj omejene so internetne spretnosti uporabnikov, neredko pa potrošnikom zmanjka pravega motiva za internetni nakup,« meni. Cene izdelkov na internetu pogosto niso bistveno nižje, stroški poštnine lahko podražijo nakup, vsaka novica o zlorabi osebnih podatkov pa dodatno prestraši internetne kupce, čeprav »večino zlorab ne povzročijo vdori, ampak naivnost uporabnikov,« je zagotovil Arnesovec. Evropska komisija je za kampanjo, ki jo bo do konca leta izvajala tudi na Češkem in Slovaškem (kampanja zajema izdelavo zloženk, televizijske oglase in predstavitve v nakupovalnih središčih), namenila dva milijona evrov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA