nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:
Kot kažejo podatki, se obisk Slovenije po predvajanju razvpitega reklamnega spota na CNN ni prav nič povečal. Kar seveda ni prav nič nenavadnega; kako naj minutni televizijski oglas nadomesti renome velikih držav s stoletji prelomnih zgodovinskih dogodkov, vojaških, trgovskih in avanturističnih osvajanj, velikopoteznih arhitekturnih in umetniških projektov, velikih osebnosti s področja politike, kulture in znanosti, impresivnih naravnih pejsažev, ki so trdno vtisnjeni v informativne kode slehernega popotnika, skratka vsega tega, kar tvori kolektivni spomin in podobo nekega naroda in ga pozicionira v globalni mreži držav.
smo pravzaprav šele po formiranju lastne države začeli skoraj panično iskati svojo identiteto, dotlej razpršeno v avstroogrski in jugoslovanski megli, sem pa seveda sodi tudi oblikovanje nacionalnih simbolov.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani