nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:

Po podatkih Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) so bile revidirane prodane naklade (RPN) slovenskih dnevnikov v drugem četrtletju letos (april-junij 2006) skupno precej nižje od naklad v prvem četrtletju, vseeno pa še vedno krepko vodita oba dnevnika, ki ju izdaja naša založniška hiša, torej Slovenske novice in Delo.

Novic in Dela se je tako v drugem četrtletju letos skupaj prodalo več kot 156 tisoč izvodov na dan, kar je več kot 59-odstotni tržni delež med petimi dnevniki, ki jih RPN zajema.
Če odštejemo Novice, katerih naklada zaradi »lažjih« vsebin krepko odstopa od vseh, in pogledamo samo tako imenovane »resne« dnevnike, je Delova prednost pred drugimi po nakladi še vedno izjemno visoka - skoraj 19 tisoč izvodov višja od Dnevnikove in dobrih 20 tisoč višja od Večerove, da ne govorimo o Financah, ki ostajajo pri skromnih 12 tisoč izvodih prodane naklade.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA