nova beseda
iz Slovenije
DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:
Žal tudi vse skromnejša zavest o tem, da mediji (zlasti nacionalni oz. nacionalnega pomena) niso dolžni le streči povprečnemu okusu večine, ampak tudi prispevati svoj delež (ob izobraževalnem sistemu, kulturnih in znanstvenih ustanovah, interesnih organizacijah civilne družbe) k nevsiljivemu, prijaznemu in kolikor mogoče privlačnemu seznanjanju množic s prejšnjimi in najnovejšimi ustvarjalnimi tokovi v znanosti, umetnosti in kulturi.
Prijaznejše in privlačnejše oblike, s katerimi so v zadnjem primeru športna uredništva naših medijev skušala povečati priljubljenost že tako ali tako domenvno najpopularnejše postranske dejavnosti (in s tem neposredno okrepiti svojo konkurenčnost na oglaševalskem trgu), bi zaradi vsega zapisanega veljalo tudi v kulturnih ustanovah in kulturnih uredništvih naših medijev sprejeti kot izziv za aktualen razmislek o vlogi in mestu kulture in umetnosti v medijih ter o nujnem iskanju novih, prijaznejših in privlačnejših načinov njunega
predstavljanja, razlaganja in vrednotenja.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani