nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:



V plenarnih referatih smo lahko slišali veliko tem, ki okupirajo tudi nas: kako pripraviti mladostnika na sprejemanje predstave sodobnega plesa; kako oblikovati program in metodo za poučevanje plesa vzgojno problematičnih mladostnikov; kdaj probleme v skupini reševati in kdaj se raje učiti živeti s problemi; čigavega gibanja naj učimo otroke; kako uravnotežiti tradicionalni ples z novimi plesnimi pojavi, da ljudski ples ne bi izginjal tako kot izginjajo jeziki; kakšno vlogo ima lahko ples v premagovanju težav, ki nastajajo v večkulturnih družbah; kako aplicirati holistični prijem v poučevanju baleta; kako z aktivnim življenjem in plesom preprečevati otroško debelost; kakšen naj bo bodoči učitelj plesa (odprt naj bo za nove ideje in sposoben spremeniti dovolj argumentirana dejstva, znati mora opredeliti tisto, kar dela dobro in zakaj ter kako naj se te prakse nadaljujejo, znati mora identificirati prakse, ki niso dobre ter z analizo »zakaj« in »kako« te prakse popraviti - J.-Autard). V sodobnem pojmovanju je učitelj plesa umetnik, ki se uči vse življenje, biti mora tudi državljan (ne izoliran od »posvetnega« sveta), vzgojen v sprejemanju različnosti.





  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA