nova beseda iz Slovenije

DELO, leto 2006, poved v sobesedilu:

Med gospodarsko krizo se je število oglasov razredčilo, vendar nikoli niso povsem izginili, pravi Janežičeva, ki je poleg nacionalnih dnevnikov pregledovala še lokalni tisk, denimo, Notranjec, Dolenjski list in murskosoboške Novine, kjer so bili oglasi tudi v prekmurščini. Do dokumentacije, po koliko je bil naprodaj oglasni prostor v posameznem časniku, se žal ni dokopala, a je opazila, da je že tedaj veljalo načelo »večje podjetje, več denarja za oglaševanje«, pri čemer so se z najzajetnejšim oglaševalskim proračunom ponašali tujci. Naročniki prvih oglasov, ki so se prebili na prvo stran časopisa, pa niso bili Philips,, Peugeot, temveč slovenske politične stranke, ki so si z večjo navzočnostjo obetale preboj svojih kandidatov za državni in županski zbor, in jim v ta namen ni bilo žal denarja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Inštituta za slov. jezik Fr. Ramovša ZRC SAZU Iskalnik: NEVA